piątek, 2 lipca 2010

Dzień 7 - 02.07.2010 r.



Poszliśmy na plażę, kąpaliśmy się w morzu, opalaliśmy się, a Ja się nie opalałam. Poszliśmy na obiad. Po obiedzie było poszukiwanie skarbów. Przeszliśmy przez las, a w dzikiej róży znaleźliśmy kartkę z zadaniem. Pod namiotem siedzieliśmy i układaliśmy puzzle i przyklejaliśmy, malowaliśmy. Po kolacji była dyskoteka piracka, byłam przebrana za pirata, były konkursy, wygrałam Ja z Anią!
Magda Hebel



Dzień pod znakiem piratów! Rano opalanie się i kąpanie w morzu, a po południu jak przystało na prawdziwych piratów, szukanie skarbów ukrytych w lesie. Podzieleni na cztery bandy pirackie, przeczesywaliśmy okoliczny las, wykonując trudne zadania. Wieczorem obowiązkowo impreza piracka- cali w paskach i w przepaskach na oczach tańczyliśmy i hulaliśmy. I każdy chciałby zapytać „No gdzie ta keja?”
Magda „Basta” Bastecka

1 komentarz:

  1. Co przyniesie kolejny dzień? Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń